گارانتی اصل بودن کالا:

مشتریان محترم فروشگاه اینترنتی رزماوی 7 روز فرصت خواهند داشت نسبت به بررسی اصل بودن کالا و ضمانت آن از شرکتهای اصلی و خدمات پس از فروش آن اقدام نمایند. در صورت وجود هر گونه مشکل در اصالت کالا و یا ضمانت آن مشتریان به راحتی می توانند کالای خریداری شده را عودت نمایند.

جهت اطمینان از اصالت کالای خریداری شده به نکات ذیل دقت فرمائید:

کالاهای خریداری شده از باربیکو دارای کارت یا برچسب گارانتی اصلی هستند. و ضمانت های اصلی مرتبط به هر برند در وب سایت همان برند یا اتحادیه های تخصصی معرفی گردیده است.
در صورتیکه کالا یا گارانتی آن اصلی نباشد، شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش، تحت هیچ شرایطی کالا را نصب و ضمانت نمی کند، لذا نصب کالا توسط شرکت، تایید کننده اصالت کالا و گارانتی آن می باشد.
یکی دیگر از راه های تشخیص اصالت یک کالا، استعلام از شرکت تولید یا واردکننده آن یا از طریق اتحادیه های تخصصی مرتبط با هر محصول می باشد، با ارجاع کالا به آنها می توانید از اصالت کالای خریداری شده اطمینان حاصل فرمائید.

  1. فروشگاه اینترنتی باربیکو بر خلاف فروشگاه های در سطح شهر، یک برند معتبر است. یک برند معتبر به دلیل ارزشی که برای برند خود قائل است، تحت هیچ شرایطی، اعتبار برند خود را برای منافع جزئی زیر سوال نمی برد، در حالیکه فروشگاه های در سطح شهر فاقد برند و نام شناخته شده بوده و ممکن است امروز باشند و روز دیگری نباشند.

7روز ضمانت کالا:

فروشگاه اینترنتی باربیکو با اطمینان از عملکرد خود و جهت تامین رضایت حداکثری مشتریان محترم، تمام خریدهای صورت گرفته را تا 7 روز گارانتی می نماید، این 7 روز گارانتی شامل تمام موارد مرتبط با خرید می باشد:
ضمانت قیمت: ما ضمانت می کنیم کالای خریداری شده با بهترین قیمت ممکن خریداری گردیده است.

ضمانت اصالت: ما گارانتی می کنیم کالای خریداری شده، کالای اورجینال، شرکتی و دارای ضمانت اصلی است.

ضمانت مغایرت: ما ضمانت می کنیم کالای خریداری شده هیچگونه مغایرتی با کالای مشاهده شده در وب سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل نخواهد داشت.

ضمانت عودت: ما ضمانت می کنیم چنانچه مشتری از خرید خود منصرف گردید تا 7 روز مهلت عودت کالا را خواهد داشت.

نکته مهم:

در صورتیکه مشتریان باربیکو، به هر دلیلی از خرید خود منصرف شوند، تا 7 روز فرصت خواهند داشت تا کالای خریداری شده را عودت نمایند.
شروط لازم برای استفاده از 10 روز امکان عودت کالا:
کالای خریداری شده از بسته بندی و پلمپ اولیه خارج نشده باشد و این امر به تایید کارشناسان فروشگاه برسد.
کارتن و بسته بندی کالا کاملا سالم و بدون پارگی یا مخدوشی باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی موجب عدم امکان استفاده از این تضمین می گردد.
مطابق ماده 37 قانون تجارت الکترونیکی امکان عودت کالا فقط شامل حال مصرف کنندگان بوده و مصرف کننده مطابق بند (س) ماده 2 همین قانون شخصی است. که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه اقدام می کند؛ بر این اساس خریداران فروشگاه که به منظور تجارت یا شغل حرفه ای خود از فروشگاه خرید می نمایند، مصرف کننده محسوب نشده و امکان استفاده از شرط عودت را ندارند.
در مواردی که عودت کالا از طریق پست یا باربری قرار است انجام گردد، کالا حتماً می بایست “بیمه” گردد و این مورد در قبض پستی و یا بیجک قید گردد.علاوه بر آن لازمست کالا به نحوی (با کارتن یا پلاستیک حبابی) بسته بندی گردد تا خود کالا و یا بسته بندی آن در حین ارسال آسیبی از نظر فنی و یا ظاهری نبیند. زیرا اگر کالا یا بسته بندی آن در حین ارسال به هر نحوی دچار آسیب، خدشه و یا ایراد ظاهری (از جمله نصب برچسب یا نوشتن هر گونه متن) گردد، امکان عودت آن وجود نخواهد داشت و از این حیث هیچگونه مسئولیتی بر عهده فروشگاه نخواهد بود.

توجه!

توجه 1: در این شرایط وجه کالا حداکثر ظرف 48 ساعت کاری پس از تایید کارشناسان فروشگاه، به حساب مشتری واریز خواهد شد.

توجه 2: در این موارد هزینه ارسال و عودت کالا (هزینه رفت و برگشت) بر عهده مشتری می باشد.

توجه 3: امکان عودت کالاهایی که قیمت آنها تابع نوسانات بازار است، حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از تکمیل سفارش می باشد.

ارسال کالا:

ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی باربیکو در تمامی ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته امکان‌پذیر است. ارسال سفارش نیز در تمامی روزهای هفته انجام می‌گیرید(به جز تعطیلات رسمی).
هفت روز هفته، سفارش‌های ثبت‌شده قبل از ساعت 12 ظهر در همان روز تحویل پست داده می‌شوند. سفارش‌هایی که بعد از ساعت مذکور ثبت شوند، روز بعد تحویل پست خواهند گردید.
همچنین برای سفارش‌های کمتر از 200.000 تومان، مبلغ 8.000 تومان، هزینه حمل و ارسال و همچنین برای سفارش‌های بیش از200.000 تومان ،ارسال رایگان در نظر گرفته‌شده است.
در روزهای ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای پایانی سال به دلیل ازدحام زیاد، با توجه به روش سفارش و محل دریافت کالا، زمان ارسال متغیر خواهد بود.
نکته:
1_ بعد از نهایی کردن سفارش این امکان برای کاربر فراهم‌شده است. تا روز و بازه‌ی زمانی ارسال سفارش خود را انتخاب نماید. و خرید خود را در زمان انتخابی تحویل بگیرد.
2_ پس از تحویل سفارش به پست، زمان تقریبی دریافت سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 3 تا 6 روز کاری است. .
3_برخی از کالاها در فروش‌های ویژه و طرح‌های تشویقی، ممکن است فقط از طریق پست پیشتاز ارسال شوند، که این موضوع در هنگام ثبت سفارش به اطلاع کاربر می‌رسد.
4_ در صورت بروز هرگونه مشکل در پردازش نهایی سبد خرید، که از جانب شرکت باربیکو باشد (مشکلاتی از قبیل اتمام کالا یا هر مورد دیگر) مبلغ پرداخت‌شده طی 24 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد. اگر در پردازش نهایی سبد خرید، مشکل از جانب خود مشتری باشد (برای مثال مشتری بخواهد از خرید انصراف دهد) مبلغ پرداخت‌شده طی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
در نهایت:

1_باربیکو جهت رفاه حال خریداران محترم و بر پایه اصل مشتری مداری تمام تلاش خود را می‌کند. تا همه محصولات در بسته‌بندی شکیل و در کمترین زمان ممکن به دست خریداران برسد. باربیکو صرفه‌جویی در وقت و هزینه در خریدهای اینترنتی را یکی از اصول این کسب و کار می‌داند و تلاش ما بر این است تا در همه سطوح این اصول بنیادی تجارت الکترونیک را رعایت کنیم.

پشتیبانی24 ساعته هرروز هفته:

باربیکو با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته حتی روز های تعطیل جهت خدمت رسانی به مشتریان محترم خود برای پشتیبانی از خرید های صورت گرفته و همچنین مشکلات احتمالی که امکان دارد بعد از خرید رخ دهد درخدمت مشتریان خود می باشد.